ایلیا جونایلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رویای کودکی

برای پدر

1393/2/30 17:50
127 بازدید
اشتراک گذاری
پدر و پسر داشتند صحبت میکردند: پدر دستش رو میندازه دور گردن پسر و میگه : من شیرم یا تو؟ پسر میگه : من!! پدر باز میپرسه : پسرم من شیرم یا تو؟ پسر بازم جواب میده : من شیرم!! پدر عصبانی میشه و دستش رو از رو شونه پسر برمیداره ومیگه من شیرم یا تو ؟ پسر میگه: بابا تو شیری.....!! پدر میپرسه :چرا نظرت عوض شد؟ پسر جواب میده:آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود و من فکر کردم یه کوه پشتمه ، ولی حالا... ********************************عشق را در دستان مهربان تو میتوان دید،بابای خوبم روزت مبارک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زندگی از آ...تا...ی
25 خرداد 93 17:56
آخخخخخخخخی عزیزم عیب نداره عزیزم خودتو ناراحت نکن. بجه ها باید همینطوری دستگاه ایمنی شون قوی شه.پسزمون باید مرد شه کم کم.
مامان نازنین زهرا
23 مرداد 93 17:03
فوق العاده بود استفاده کردم