ایلیا جونایلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

رویای کودکی

ایلیا کچل میشود

1396/2/25 16:12
209 بازدید
اشتراک گذاری

حاصل ضرب توان در ادعا مقداری  ثابت است ،

هر چقدر توان  انسان کمتر باشد ادعایش بیشتر و هر چه توانش بیشتر ادعایش کمتر...

این روزها زیاد میبینیم آ دمهای پر مدعای سیک مغز و متاسفانه اندکند ، "اانسان" های کم ادعا ، اگر چه کم هستند ولی همین کم ها دنیا رو قشنگ میکنند ، چون وزنه اونها سنگین تره ...

امیدوارم خدا سر راهت ااز این آ دمها  قرار بده دنیای من.

امروز که اومدم دنبالت < دیدم یه کچلی جلوی موهات پیدا شده !!!!!! و تو با کلی هیجان پریدی جلو که: مامان من و عابد موهامون رو کوتاه کردیم!!!!!!

من هم با یه چهره متعجب و عصبانی دستت رو گرفتم و بردم پیش هانیه ( معلم پیش دبستان) و شما دو تا مثل دوتا موش سرتون رو انداختین پایین و کلی توبخ شدینچشمکالبته خان بالا خان همچنان یک  لبخند شیطنت آمیز گوشه لبش داشت خلاصه اینکه معلوم شد موقع کاردستی درست کردن دوتایی باهم تتصمیم گرفتید به جای ساختن کار دستی دسته گل به اب بدیدغمگینو من هم بهت قول دادن ببه خاطر این کارت  کچلت کنم.

حالا میریم که داشته بباشیم یک عدد ایلیای کچلچشمک

پسندها (1)

نظرات (0)