ایلیا جونایلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رویای کودکی

پدر

1391/3/13 1:24
234 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم روز مرد و روز پدر نزدیکه ،یه عااااااااااااالمه دلم گرفته چون که دیگه بابا جونی (بابای مامانی) پیشمون نیست تو شش ماهه بودی که باباجونی فوت کرد و الان پنج ماهه که پیشمون نیست .خیلی مهربون بود خیلی هم تورو دوست داشت .خیلی دلم تنگ شده براش ، البته تو یه بابا بررگ مهربون دیگه داری که ایشالا صد ساله بشه و یه بابای خوب که خیلی دوست داره.اخه وقتی دنیا ومده بودی و ساعتای خوابت تنظیم نبود از ساعت یازده شب تا سه بیدار بودی و معمولا این بابایی بود که بغلت میکرد و باهات راه می رفت و برات لالایی هم میخوند چون من در طول روز خیلی باهات به خاطر شیر خوردنت باهات کلنجار میرفتمنگراناخه یه کوچولو شیر میخوردی و زود خوابت میبرد زندگی مامانی .خلاصه همش تو بغل مامانی بودی و تا شب حسابی من  له می شدم و بابایی باهات بازی میکرد فسگل روزا خواب بودی و شبا بیدار.

بابا ها روزتون مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا نفس
1 تیر 91 15:17
سلام عزیزم.من مامان ایلیا هستم و شما رو لینک کردم.خوشحال میشم بیای و بهمون سر بزنید