ایلیا جونایلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رویای کودکی

یثت نئف

1393/2/13 16:48
279 بازدید
اشتراک گذاری
این عنوان رو خودت برای این پست زدی ، وقتی داشتم برات مطلب مینوشتم و تو در خواب ناز بعداز ظهرت بودی ، یه دفعه دیدم اومدی توی اتاق و بهم گفتی مامانی کدایی؟ من بغلت کردم و بهت گفتم برات تو وبلاگت مطلب مینویسم و تو بهم گفتی : ویبلاک ایلیا بزگ میشه بیخونه؟ آخه وروجک این رو کی یادت داده؟(فک کنم بابا بهت گفته) خلاصه بعدش بهم گفتی : من ، من بینیویتم(بنویسم ) و تو این عبارت عنوان مطلب رو تایپ کردی ؟ ای یعنی چه؟ (یثت نئف) خوبه دیگه پسرمون وبلاگ نویس شده ، منتها به زبان مریخی!!!!!!!!!!! گل من یه چند روزه که هوا سرده و یه کم برف اومده هر روز میگی مامان بیریم برف بادی ، منم مرده این حرف زدناتم فسقل من باهم میریم بالا پشت بوم و برف بازی میکنیم گلم ، آی آی آی ، اتاقت منفجر شد(به وسیله ی خودت ) برم تا به کل خونه سرایت نکرده. فعلا باییییییییی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)