ایلیا جونایلیا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

رویای کودکی

ایلیا در آستانه دو سالگی

1392/11/4 22:45
147 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین صدای هستی تپش قلب توست ،

با شکوه ترین روز دنیا روز تولد تو ،

و زندگی در پس آن لبخند زیبایت جریان دارد........

پسرکم داری بزرگ میشه گلم و عاقل تر و من بهت زده رفتن کودکی تو و مشتاق و بی صبر بزرگ شدنت را نگاه میکنم.برات یه عالمه آرزوهای خوب دارم ........ ازت میخوام همیشه همینقدر مهربون باشی و همه رو دوست داشته باشی همینطور که الان همه رو بدون حساب و کتاب دوست داری.....اینطوری دنیا قشنگ تره عشقم.

ایلیا کوچولو

بله اینم ایلیا خان نه ماهه که با همه چیز مشغول بازی میشد غیر از اسباب بازی . چند روز بیشتر به تولدت نمونده و من تو فکر کارای تولدت زبان و البته کادوی تولدت متفکر امیدوارم که به خوبی برگزار بشه ، میخوام یه جشن کوچمولو بگیرم( با حضور خونواده بابا رحمت و مادر جون اینا) و یه جشن بزرگ و عالی که قرار بود امسال بگیریم به دلایلی به  سال بعد موکول بشه و امیدوارم بهت یه عاااااااااااااالمه خوش بگذره موش کوچولوی دو ساله ی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
9 مرداد 92 11:49
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/